Tosiaan, kuka tämän kaiken takana on?

25-vuotias, 3 lapsen äiti ja avovaimo. Ujo, toisinaan sisäänpäin kääntynyt oman tiensä kulkija.

Mun on ollut tarkoitus pitää blogia jo kauan. Mua kiinnostaa kirjoittaminen paljon, mutta koskaan ei oo muka aikaa löytynyt, eikä oikeastaan sitä juttuakaan mistä kirjoittaa. Sain pontta tähän blogiin eräältä toiselta, joka kannusti mua puhumaan. Se on kuulemma terapeuttista. Totta, sitä se on.

Nuorempana mulla oli omia tekstejä paljon; runoja, novelleja, tarinoita omasta elämästä tai sitten suoraan sanottua, purin sitä kaikkea paskaa vain ulos.

Se oli mun tapa pitää pää kasassa. Ilman kirjoittamista olisi asiat ehkä toisin. Mä oon ollut aina huono puhumaan asioista. Okei, kyllä mä nykyään puhun mun menneisyydestä avoimesti, koska nykyään oon sinut sen kanssa. Joskus en ollut.  Nytkin mä kovasti tässä mietin, että pitäisikö mun kuitenkin sulkea koko blogi. Miksi ihmisiä kiinnostaisi jonkun täysin randomin höpötykset. Ja ylipäätään joku menneisyys. 

Mun ajatuksena on kuitenkin, että pääsisin pitämään blogia mun arjesta. Tästä ihanankamalasta arjesta, jossa seinät kaatuu päälle, hiukset haisee millon puklulta ja millon miltäkin, mitä nyt vaan onki ehditty sörkkiä. Mutta ennen kuin päästään siihen, haluan Teidän lukijoiden näkevän ihmisen, joka minä olen. Miten musta tuli tällainen. Ei tää ehkä ota tuulta alleen, mutta ei sekään haittaa. Saanpahan löpistä joutavia. 

 

- H